

Okres realizacji 10.2019-09.2022
W ramach realizacji projektu
„Vizja przyszłości” zostaną opracowane
(treści edukacyjne, grafika, development) oraz wdrożone w procesie dydaktycznym
(30 kursów dydaktycznych) na łączną liczbę godzin pracy studenta -
900 godzin. Każdy kurs będzie trwał 30 godzin.
Wnioskodawca planuje zakupić dodatkowo niezbędne multimedia (filmy, zdjęcia, itp.).
Wnioskodawca planuje zakupić dodatkowo niezbędne multimedia (filmy, zdjęcia, itp.).
W ramach otwartych zasobów edukacyjnych (OZE ) zostanie wybranych 30 kursów z poniższego katalogu i/lub uzupełnionych o inne kursy w przypadku wystąpienia takich potrzeb.
- Wprowadzenie do biznesu międzynarodowego
- Analizy społeczno-gospodarcze
- Komunikacja międzykulturowa
- Finanse przedsiębiorstw
- Rachunkowość zarządcza
- Standardy sprawozdawczości finansowej
- Zarządzanie procesowe w organizacji
- Procesy i narzędzia zarządzania
- Zarządzanie zmianami
- Strategie w biznesie międzynarodowym
- Wyzwania zarządzania jakością w praktyce
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie konfliktami
- Zarządzanie marką
- Zarządzanie marketingiem
- Zarządzanie sytuacją kryzysową
- Zarządzanie wiedzą
- Innowacje i przedsiębiorczość w biznesie
- Kształtowanie wizerunku pracodawcy
- Zarządzanie indywidualnym potencjałem
- Wprowadzenie do IT
- Zarządzanie kapitałem ludzkim (zespołem ludzkim)
- Przywództwo a zmiana
- Zarządzanie systemowe w organizacji
- Komunikacja strategiczna
- Marketing cyfrowy
- Metodyka pisania pracy magisterskiej
- Współczesne koncepcje zarządzania
- Organizacja pracy własnej
- System podatkowy w Polsce
- Historia myśli psychologicznej
- Biologiczne podstawy zachowań
- Wprowadzenie do psychologii
- Procesy poznawcze
- Etyka zawodu psychologa
- Język angielski (różne poziomy)
- Język angielski dla psychologów
- Język angielski biznesowy
- Język angielski dla prawników
Materiały będą stanowiły otwarte zasoby edukacyjne (OZE) i zostaną udostępnione na otwartych licencjach.
Efektem powyższego działania będzie zwiększenie zakresu realizacji procesu dydaktycznego przy pomocy kursów e-learningowych. Dzięki czemu Uczelnia stanie się bardziej konkurencyjna na rynku edukacyjnym.
Efektem powyższego działania będzie zwiększenie zakresu realizacji procesu dydaktycznego przy pomocy kursów e-learningowych. Dzięki czemu Uczelnia stanie się bardziej konkurencyjna na rynku edukacyjnym.